Warunki wykonywania usług, gwarancji i reklamacji
Warunki wykonywania usług, gwarancji i reklamacji:
- Bezpłatna diagnoza dotyczy tylko diagnozy sprzętu z wynikiem negatywnym, rezygnacja z usługi po dokonaniu skutecznej diagnozy – 50 zł.
- Usługa pomocy zdalnej wymaga przedpłaty przed przystąpieniem do pracy.
- Gwarancji udziela się na okres podany przy odbiorze sprzętu licząc od dnia odbioru towaru (do 12 miesięcy).
- Serwis nie odpowiada za dane przechowywane na dostarczonych nośnikach, jedynym wyjątkiem może być usługa odzyskiwania danych z dostarczonego nośnika.
- Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia sprzętu do serwisu.
- W przypadku zaistnienia konieczności importu towaru lub części z zagranicy, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do ich sprowadzenia.
- Naprawa w ramach gwarancji będzie dokonywana po przedstawieniu poprawnie i czytelnie wypełnionej karty gwarancyjnej reklamowanego sprzętu, podpisanej przez gwaranta i klienta.
- Sprzęt powinien być dostarczony do naprawy w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Dostarczony sprzęt musi być kompletny (oryginalne opakowanie, dokumentacja, sterowniki, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie przez sprzedającego wraz z zakupionym towarem).
- Fakt i dokonanie naprawy serwis poświadcza w karcie gwarancyjnej.
- Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Nie są objęte gwarancja uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem i instrukcja obsługi. Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez Klienta nieautoryzowanych napraw, zmiany firmwaru oraz formatowania urządzenia.
- Ze względu na naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych, niektóre z nich nie są objęte gwarancja (dotyczy np. kabli, baterii, ładowarki, mikro przełączniki, przyciski).
- Klient dostarcza towar do serwisu na własny koszt.
- W przypadku nieuzasadnionego roszczenia w zakresie naprawy gwarancyjnej, koszty przesłania sprzętu do i z serwisu ponosi Klient.
- Serwis ma prawo odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku: stwierdzenia sprzeczności pomiędzy danymi wynikającymi z dokumentów a znajdującymi się na sprzęcie, dokonania napraw we własnym zakresie, zmian konstrukcyjnych sprzętu.
- Odmowa wykonania naprawy gwarancyjnej jest równoznaczna z utratą gwarancji.
- W przypadku braku możliwości testowania towaru przed jego zakupem (dotyczy sprzedaży na odległość), dopuszcza się możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania (decyduje data nadania). Zwracany towar nie może nosić znamion eksploatacji, koniecznie musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony.
- W przypadku rezygnacji z zakupionego towaru/usługi na odległość koszt przesyłki ponosi kupujący. Do przesyłki należy dołączyć dokument zakupu oraz podać dokładne dane Nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które zostanie zwrócona kwota równa wartości zwróconego towaru, nie później niż 21 dni roboczych od dnia dostarczenia towaru. Kwota ta jest pomniejszona o koszty wysyłki do Klienta, jeżeli koszty te zostały poniesione przez Sprzedawcę. Warunkiem koniecznym do zwrotu pieniędzy jest dostarczenie kopii dokumentu zakupu.
- W przypadku braku odbioru sprzętu w ustalonym terminie, po upływie 3 miesięcy zostanie on zutylizowany.